viernes, 15 de julio de 2016

Presentámosvos a la BANDA GAITES XINZO DE LIMIA , una de les bandes que va participar nel nuesu festival:
BANDA DE GAITES XINZO DE LIMIA (GALIZA)
Fundada en 1988, la Banda de Gaites Xinzo de Limia ye una de les principales y más destacaes agrupaciones gallegues nel so xéneru. Ente otros méritos, atópense dos campeonatos de la Lliga Galega de Bandes de Gaites (en 2º. y 1º. Grau), onde algamaron segundos y terceros puestos, y la frecuente collaboración col gaiteru asturianu Hevia.
Del so bon nivel dan fe fechos como la so participación n'eventos como la “Expo India 2001” (Nueva Delhi), el “III Ciclu de Bandes d'Escueles Municipales de Música”(Palaciu Real del Pardo), o'l “Alcuerdo di Natale”, 2001, nel Vaticanu.
Igualmente participó en numberosos festivales de música folk n'España, Francia, Italia y Portugal; ente los que s'atopa'l Festival de Bandes de Gaites “Villa de Candás”.
A lo último, mentar que'l direutor de la banda y de la seición de percusión ye Xoán A. Losada Sotu, y Fernando Dopico Blanco'l so Gaiteru Mayor y direutor de la seición de gaites.
BANDA DE GAITES XINZO DE LIMIA (GALIZA)
Fundada en 1988, la Banda de Gaitas Xinzo de Limia es una de les principales y más destacadas agrupaciones gallegas en su género. Ente otros méritos, se encuentran dos campeonatos de la Lliga Galega de Bandas de Gaitas (en 2º. y 1º. Grau), donde alcanzaron segundos y terceros, así como la frecuente colaboración con el gaitero asturiano Hevia.
De su buen nivel dan fe actos como su participación en eventos como la “Expo India 2001” (Nueva Delhi), el “III Ciclo de Bandas de Escuelas Municipales de Música” (Palacio Real del Pardo), o el “Concerto di Natale”, 2001, en el Vaticano. Igualmente ha participado en numerosos festivales de música folk en España, Francia, Italia y Portugal; ente los que se encuentra el Festival de Bandes de Gaites “Villa de Candás”.
Por último, mencionar que el director de la banda y de la sección de percusión es Xoán A. Losada Soto y Fernando Dopico Blanco su Gaitero Mayor así como director de la sección de gaitas.

No hay comentarios: