martes, 16 de junio de 2015

Grupos y artistes convidaos al XIX Festival de Bandes de Gaites "Villa de Candás"

GRUPOS Y ARTISTES CONVIDAOS

CAMILE LEVECQUE

Camile Levecque cursa los sos estudios de Grau Mediu en Francia, dientro de la clase de Isabelle Daups (fundadora del festival "Les rencontres de la harpe à Argenteuil" y del destacáu Trío Polycordes). Tres ello, gradúase nel "Musikene" (Euskadi), na clase de Frédérique Cambreling, llogrando'l títulu de Llicenciada en Música, cola mayor distinción na especialidá d' arpa. Tien, amás, el títulu de Concertista de la Musikhochschule de Würzburg (Alemaña), que llogró dientro de la clase d'arpa de Gisèle  Herbert, una de les más grandes embaxadores de la escuela francesa d'arpa.


La pasión pol arpa llévala a recibir una formación de prestixu y a dar conciertos nes meyores sales europees: Auditoriu Nacional d' España, Théâtre des Champs Elysées, Cité de la Musique, Kursaal, Kölner Philharmonie, Stadthalle Bayreuth, KKL (Lucerna)… Collabora con orquestes como la Real Filarmónica de Liverpool, la ORCAM, la BOS, la Filarmónica d'Estrasburgo, y ye componente de delles agrupaciones de música de cámara coles qu'ufierta conciertos n' España, Alemaña y Francia. Ganadora del segundu premiu nel Concursu Internacional d'Arpa de Niza en 2010, Camille Levecque destaca tamién pola so collaboración con Mike Oldfield nel estrenu de Music of the Spheres.

Dende la so llegada a Madrid, la arpista francesa Camille Levecque trabaya pol desenvolvimientu y espansión de l'arpa n'España, col deséu de qu'esti instrumentu fascinante sía accesible pa toos. El so interés pola pedagoxía llévala a participar en dellos proyectos educativos en Francia y n' España entorno a la música, la espresión corporal y el teatru. L'últimu so espectáculu, “Arpicuento”, ta faciéndose en dellos centros culturales y educativos de la Comunidá de Madrid. Amás de ser asistente de coordinación del plan “Start and play” de Salvi- Mundi Música Garijo, enseña l'arpa y realiza talleres de descubrimientu de l'arpa pa toles edaes.


N'ARBA

N'arba surde nel añu 1997 y ye un de los grupos folk asturianos más potentes de tolos tiempos, con una propuesta de reellaboración de la música tradicional, faciendo mezcla de folk acústicu con otros soníos de distintu orixe. Nel añu 2001 publicaron el so afamáu álbum “Inda yá ceu”.

Anque anguaño'l grupu nun ta n'activu, suelen xuntase pa tocar de manera puntual, n'ocasiones especiales, como ye'l casu del Festival de Bandes de Gaites “Villa de Candás”. 

BORJA BARAGAÑO TRÍO

Formación compuesta por Borja Baragaño, Rubén Bada y Dolfu R. qu'ufierta música folk variada y calidable basada nos temes del últimu trabayu de Baragaño, “Onde yo me pueda dir”, qu'entemez temes asturianos, irlandeses, bretones, suecos y búlgaros, asina como composiciones propies y nel que collaboraron grandes músicos asturianos.



GRUPOS Y ARTISTAS INVITADOS

CAMILE LEVECQUE

Camile Levecque cursa sus estudios de Grado Medio en Francia, dentro de la clase de Isabelle Daups (fundadora del festival "Les rencontres de la harpe à Argenteuil" y del destacado Trío Polycordes). Tras ello, se gradúa en el Centro Superior de Música del País Vasco "Musikene", en la clase de Frédérique Cambreling, obteniendo el título de Licenciada en Música, con la mayor distinción en la especialidad arpa. Posee, además, el título de Concertista de la Musikhochschule de Würzburg (Alemania), que obtuvo dentro de la  clase de arpa de Gisèle Herbert, una de las más grandes embajadoras de la escuela francesa de arpa.

La pasión por el arpa la ha llevado a recibir una formación de prestigio y a dar conciertos en las mejores salas europeas: Auditorio Nacional de España, Théâtre des Champs Elysées, Cité de la Musique, Kursaal, Kölner Philharmonie, Stadthalle Bayreuth, KKL(Lucerna)… Colabora activamente con orquestas como la Real Filarmónica de Liverpool, la ORCAM, la BOS, la Filarmónica de Estrasburgo, y es miembro de varias agrupaciones de música de cámara con las que ofrece conciertos en España, Alemania y Francia. Ganadora del segundo premio en el Concurso Internacional de Arpa de Niza en 2010, Camille Levecque entre otros méritos ha colaborado con Mike Oldfield en el estreno de "Music of the Spheres".

Desde su llegada a Madrid, la arpista francesa Camille Levecque se involucra en el desarrollo y expansión del arpa en España, con el deseo de que este instrumento fascinante sea accesible para todos. Su interés por la pedagogía le lleva a participar en varios proyectos educativos en Francia y en España entorno a la música, la expresión corporal y el teatro. El último espectáculo de Camille Levecque, “Arpicuento”, puede verse en varios centros culturales y educativos de la Comunidad de Madrid. Además de ser asistente de coordinación del plan “Start and play” de Salvi- Mundi Música Garijo, enseña el arpa y realiza regularmente talleres de descubrimiento del arpa para todas las edades.


N'ARBA

N'arba surge en 1997 y es uno de los grupos folk asturianos más potentes de todos los tiempos, con una propuesta de reelaboración de la música tradicional, mezclando folk acústico con otros sonidos de distinto origen. En el año 2001 publicaron su exitoso álbum “Inda ya ceu”.

Aunque actualmente el grupo no está en activo, suelen juntarse para tocar de manera puntual, en ocasiones especiales, como es el caso del Festival de Bandes de Gaites “Villa de Candás”. 


BORJA BARAGAÑO TRÍO

Formación compuesta por Borja Baragaño, Rubén Bada y Dolfu R. que ofrece música folk variada y de calidad basada en los temas del último trabajo de Baragaño, “Onde yo me pueda dir”, que mezcla temas asturianos, irlandeses, bretones, suecos y búlgaros, así como composiciones propias y en el que han colaborado grandes músicos del panorama asturiano.

No hay comentarios: