jueves, 11 de junio de 2015

Bandes participantes nel XIX Festival: Bagad Sonerien Bro Dreger

BAGAD SONERIEN BRO DREGER 


El Bagad Sonerien Bro Dreger (B.S.B.D.) naz en Perros-Guirec, Bretaña, nel añu 1983, de la mano d'una decena de músicos amigos de la cultura bretona interesaos en tresmitir la so pasión a los más nuevos col fin de caltener les tradiciones y música de la Bretaña.

Anguaño, el B.S.B.D. ta amestáu a dos escueles de música, de les que provienen la mayoría de los sos músicos: “Sokol Sonerien Bro Perroz”, en Perros-Guirec, y “Skol Sonerien Bro Kawan”, en Caven. Cunten, amás, col  Bagadid Sonerien Bro Dreger, una bandina pola que pasa la mayor parte de la xente que compón el B.S.B.D.

El B.S.B.D. empieza a competir nel Championnat deas Bagadou en 1991, llogrando dichu añu unos bonos resultaos y algamando nel Festival Intercélticu de Lorient la so plaza na tercer categoría. Sube a segunda nel 2006 y queda campeón nesa categoría nos años 2007 y 2008. Estos bonos resultaos ficiéronlo subir a primera nel añu 2009, onde compitió de siguíu 5 años. Apostráu nuevamente a segunda categoría, los sos músicos siguen lluchando pol ascensu a la máxima categoría.

A lo llargo de la so hestoria, el B.S.B.D. realizó más de 600 viaxes y concursó n'alredor de 50 campeonatos, amás ye conocíu tantu dientro como fora de les sos fronteres, pola so calidá musical y pol so espíritu festivu. Nesti sentíu, viaxaron per distintos países Irlanda, Túnez, Alemaña... Ente les sos actuaciones per Bretaña destaquen el Festival Intercélticu de Lorient, el Festival de Cornuoaille (Kemper), el Festival des Filets Bleus de Concarneau  o'l Festival de la danse bretonne et de la Saint-Loup de Guingamp. 

Tantu n'escenariu como desfilando, en caúna de les sos actuaciones, el B.S.B.D. destaca por una música orixinal y de bona calidá, qu'entemeza modernidá y tradición.


Más información: www.bagadperros.com

BAGAD SONERIEN BRO DREGER 

El Bagad Sonerien Bro Dreger (B.S.B.D.) nació en Perros-Guirec, Bretaña, en 1983, de la mano de una decena de músicos amantes de la cultura bretona interesados en transmitir su pasión a los más jóvenes con el fin de mantener las tradiciones y música de la Bretaña.

Actualmente, el B.S.B.D. está ligado a dos escuelas de música, de las que provienen la mayoría de los músicos/as del bagad: “Sokol Sonerien Bro Perroz”, en Perros-Guirec, y “Skol Sonerien Bro Kawan”, en Cavan. Asimismo, cuentan con el  Bagadid Sonerien Bro Dreger, una banda amateur por la que pasan la mayor parte de los músicos/as del B.S.B.D. antes de formar parte de la banda principal.

El B.S.B.D. comienza a competir en el Championnat des Bagadou en 1991, obteniendo dicho año buenos resultados que le permiten obtener en el Festival Intercéltico de Lorient su plaza en la tercera categoría. Asciende a segunda en 2006, quedando campeón de dicha categoría en 2007 y 2008. Estos buenos resultados permitieron que subiera a primera categoría en el año 2009, compitiendo en este grado durante cinco años. Relegado nuevamente a segunda categoría, sus músicos/as continúan luchando por el ascenso a la máxima categoría.

A lo largo de su historia, el B.S.B.D. ha realizado más de 600 viajes y concursado en alrededor de 50 campeonatos, siendo conocido tanto dentro como fuera de sus fronteras, por su calidad musical y por su espíritu festivo. Han viajado por diferentes países Irlanda, Túnez, Alemania... Entre sus actuaciones por Bretaña destacan el Festival Intercéltico de Lorient, el Festival de Cornuoaille (Kemper), el Festival des Filets Bleus de Concarneau  o el Festival de la danse bretonne et de la Saint-Loup de Guingamp. 

Tanto en escenario como desfilando, en cada una de sus actuaciones, el B.S.B.D. destaca por una música de buena calidad y original, que mezcla modernidad y tradición.

No hay comentarios: