martes, 2 de junio de 2015

Bandes de gaites participantes nel XIX Festival: Banda Gaites Villa de Xixón

Presentámosvos a la BANDA GAITES VILLA DE XIXÓN, una de les bandes que va participar nel nuesu festival:


El 6 de xunu de 1999 fúndase l'Asociación Cultural Banda de Gaites Villa de Xixón. Dende la so creación hasta l'actualidá, esta banda espublizó la so música per distintos países y continentes; nesti sentíu, destaquen actuaciones como'l Día d'Asturies en Grevenbroich (Alemania), la Feria Internacional de Turismu en Madrid, las Fallas de Valencia, el desfile de San Patriciu en Nueva York o'l Festival de les tradiciones marítimes de Sête (Francia). Amás de collaborar con grandes músicos como Xuacu Amieva, Hevia o Carlos Núñez, tamién tuvieron presentes n'importantes festivales intecélticos, como'l de Guingamp y el de Guérande, en Bretaña, o'l Festival Intercélticu de Ortigueira, en Galicia. 

L'Asociación Cultural Banda de Gaites Villa de Xixón cunta amás con una Escuela de Música Tradicional na que participen alredor de 200 alumnos y que tien por oxetivu sopelexar y caltener la música tradicional asturiana en toles sos facetes. A lo último, destacar el Festival de Bandes de Gaites Villa de Xixón, qu'entamen cada añu nel mes d'agostu en Xixón y que nel 2015 va celebrar la so XV edición.

Equí vos dexamos un video d'una de les sos actuaciones recientes nel I Encontro de Bandas de Gaitas Ciudade de Tui:



Os presentamos a la BANDA GAITES VILLA DE XIXÓN, una de las bandas que participará en nuestro festival:


El 6 de Junio de 1999 se funda la Asociación Cultural Banda de Gaitas Villa de Xixón. Desde su creación hasta la actualidad, esta banda ha difundido su música por diferentes países y continentes; en este sentido, cabe destacar algunas actuaciones como el Día de Asturias en Grevenbroich (Alemania), la Feria Internacional de Turismo en Madrid, las Fallas de Valencia, el desfile de San Patricio en Nueva York o el Festival de las tradiciones marítimas de Sête (Francia). Además de colaborar con grandes músicos como Xuacu Amieva, Hevia o Carlos Núñez, también han estado presentes en importantes festivales intecélticos, como el de Guingamp y el de Guérande, en Bretaña, o el Festival Intercéltico de Ortigueira, en Galicia. 

La Asociación Cultural Banda de Gaitas Villa de Xixón cuenta además con una Escuela de Música Tradicional, en la que participan alrededor de 200 alumnos, cuyo fin principal es divulgar y mantener la música tradicional asturiana en todas sus facetas. Por último, destacar el Festival de Bandes de Gaites Villa de Xixón, que organizan cada año en el mes de agosto en Gijón y que este año 2015 celebrará su XV edición.

No hay comentarios: