lunes, 16 de junio de 2014

Bandes participantes nesta edición del Festival: Banda Gaites Villaviciosa - El Gaitero



La Banda de Gaites "Villaviciosa-El Gaiteru" nació oficialmente nel añu 1986, formada pol grupu d'alumnos y alumnes de la escuela de música tradicional que fundara enantes Xosé Ánxel Hevia, maestru gaiteru y direutor de la Banda de Gaites dende la so fundación hasta l'añu 2001.


La Banda de Gaitas "Villaviciosa-El Gaitero" nació oficialmente en el año 1986, formada por el grupo de alumnos y alumnas de la escuela de música tradicional que había fundado anteriormente José Ángel Hevia, maestro gaitero y director de la Banda de Gaitas desde su fundación hasta el año 2001.
  

Nos sos 28 años d'esistencia, la Banda de Gaites Villaviciosa llevó la so música por tolos  rincones d'Asturies y a numberosos puntos de la xeografía d'España, pero tamién a dellos países d'Europa y América. Ye la banda de gaites asturiana que más vegaes participó nel Festival Intercélticu de Lorient (Bretaña, Francia), nos años 1990, 1991, 1995, 1998, 2000, 2005 y 2012. Collaboró con artistes como'l grupu pop Amistaes peligroses o'l mesmu Hevia.


En sus 28 años de existencia, la Banda de Gaitas Villaviciosa ha llevado su música por todos los rincones de Asturias y a numerosos puntos de la geografía de España, pero también a varios países de Europa y América.

Es la banda de gaitas asturiana que más veces ha participado en el Festival Intercéltico de Lorient (Bretaña, Francia), en los años 1990, 1991, 1995, 1998, 2000, 2005 y 2012. Ha colaborado con artistas como el grupo pop Amistades peligrosas o el propio Hevia.



Anguaño ta formada por unes 25 persones estremaes en dos seiciones, gaites y percusión, onde s'atopen les caxes d'alta tensión, los timbales o tambores tenores y el bombu. El so director ye Martín Poladura, acompañáu nel apartáu de percusión por Simón San José.

Actualmente está formada por unas 25 personas divididas en dos secciones, gaitas y percusión, donde se encuentran las cajas de alta tensión, los timbales o tambores tenores y el bombo. Su director es muy joven, dado que tiene solo 30 años, y es Martín Poladura, acompañado en el apartado de percusión por Simón San José.


Premios:

En 1993 ganó'l "I Concursu de Bandes de Gaites entamáu pola Conseyería de Cultura del Principáu d'Asturies y editaron el so primer discu Badarkablar

- En 1994 y 1995 algamó'l primer puestu nel Concursu y Amuesa de Folclore Ciudá d'Uviéu

En 2001 algama'l tercer llugar nel I Campeonatu de Bandes de Gaites Asturianes entamáu pola Federación Internacional de Gaiteros Asturianos (FIGA). 
- En 2002 va consiguir el subcampeonato xuntu cola Banda de Gaites "Ribeseya" y en 2003 na tercer, y última edición del campeonatu, el cuartu puestu En 2005 ganen la XV Lliga Galega de Bandes de Gaites onde participen más de 125 formaciones de Galicia, Asturies, Portugal y España convirtiéndose na primer banda non gallega en facelo. Amás, nesta edición ganen l'II Concursu de Cuerpos de Percusión, so la direccion de Diego Purón Celoriu.
- En 2006 ganen per segundu añu consecutivu la Lliga Gallega, según los tres fases de que se compón dicha competición.

- En 2007 queden subcampeones de la XVII "Lliga Galega de Bandes de Gaites"

Otres distinciones

- Urugallo de Bronce del Centru Asturianu de Madrid

- Mazana de Plata del Conceyu de Villaviciosa

Premios:

- En 1993 ganó el "I Concurso de Bandas de Gaitas" organizado por la Consejería de Cultura del Principado de Asturias y editaron su primer disco Badarkablar 
- En 1994 y 1995 alcanzó el primer puesto en el Concurso y Muestra de Folclore Ciudad de Oviedo
 - En 2001 alcanza el tercer lugar en el I Campeonato de Bandas de Gaitas Asturianas organizado por la Federación Internacional de Gaiteros Asturianos (FIGA). En 2002 conseguirá el subcampeonato junto con la Banda de Gaitas "Ribeseya" y en 2003 en la tercer, y última edición del campeonato, el cuarto puesto.      - En 2005 ganan la XV Liga Galega de Bandas de Gaitas donde participan más de 125 formaciones de Galicia, Asturias, Portugal y España convirtiéndose en la primera banda no gallega en hacerlo. Además, en esta edición ganan el II Concurso de Cuerpos de Percusión, bajo la direccion de Diego Purón Celorio.      - En 2006 ganan por segundo año consecutivo la Liga Gallega, así como las tres fases de que se compone dicha competición.
- En 2007 quedan subcampeones de la XVII "Liga Galega de Bandas de Gaitas" 
Otras distinciones
- Urugallo de Bronce del Centro Asturiano de Madrid 
- Manzana de Plata del Concejo de Villaviciosa


Discografía
- Badarkablar (1993)
- Gaiteros de Maquilán. La islla de piedra (1995)


Discografía
- Badarkablar (1993)
- Gaiteros de Maquilán. La islla de piedra (1995)



No hay comentarios: