sábado, 6 de julio de 2013

Kevrenn an Arvorig







Kevrenn an Arvorig ye un conxuntu musical tradicional bretón, comúnmente llamáu Bagad . Creáu na seronda de 1992, el Bagad ye güei un actor ineludible de la música tradicional nel centru de Finistère.

Kevrenn an Arvorig es un conjunto musical tradicional breón, comúnmente llamado Bagad. Creado en Otoño de 1992, el Bagad es hoy un actor ineludicle de la música tradicional en el centro de Finistère.






Ta presente en numberosos acontecimientos llocales y rexonales, amás participa en numberosos festivales y eventos nel estranxeru, como los Xuegos Náuticos Intercélticos, colos que tuvo n'Escocia, Galicia, Asturies, País Vascu, Portugal y Cantabria; el Festival de Bandes de Gaites Villa de Candás, el Festival Musique au Sommet nos Alpes y en Córcega.

Está presente en numerosos acontecimientos locales y regionales, además participa en numerosos festivales y eventos en el extranjero, como los Juegos Náuticos Intercélticos, con los que estuvo en Escocia, Galicia, Asturias, País Vaso, Portugal y Cantabria; el Festival de Bandes de Gaites Villa de Candás, el Festival Musique au Sommet en los Alpes y en Córcega.


 
El so direutor ye Stéphane Riou, ayudáu por Glen Kersale na seición de gaites y Gurvan Guédez na seición de percusión.

Su director es Stéphane Riou, ayudado por Glen Kersalé en la sección de gaitas y Guran Guédez en la sección de percusión.

No hay comentarios: