viernes, 12 de julio de 2013

Felpeyu


La reellaboración de la música tradicional d'Asturies nuna llinia paralela a les tendencies que se dan anguaño nel folk européu sigue siendo l'oxetivu del trabayu de FELPEYU. Pa ello, servímonos d'una instrumentación, unes técniques interpretatives y unos arranchos colos qu'algamar tal fin; asina, facemos el nuestru soníu amestando una instrumentación que vien de la tradición popular asturiana cola que vien d'un ámbitu européu, atlánticu... más xeneral y d'agora, ensin perder el soníu acústicu.

La reelaboración de la música tradicional de Asturies en una línea paralela a las tendencias que se dan hoy en el folk europeo es el objetivo del trabajo del grupo FELPEYU. Para ello, nos servimos de una instrumentación, unas técnicas interpretativas y unos arreglos que nos permitan conseguir ese fin; así, elaboramos nuestro sonido fusionando una instrumentación que proviene de la tradición popular asturiana con la procedente de un ámbito europeo, atlántico... más general y actual, aunque sin perder el sonido acústico.



Les fontes que nos proporcionen el material colo que trabayamos son estremaes: cancioneros de música popular, partitures y manuscritos de música coral harmonizao de cantares populares, archivos sonoros de grupos d'investigación etnográfica, la música popular que ta nel ámbitu diariu y, a la fin, los arranchos propios con un oldéu a estructures y ritmos tradicionales.

Las fuentes que nos proporcionan el material con el que trabajamos son diversas: cancioneros de música popular, partituras y manuscritos de música coral harmonizada de cantares populares, archivos sonoros de grupos de investigación etnográfica, la música popular que está en el ámbito de la vida diaria y, al fin, nuestras propias composiciones basadas en estructuras y ritmos tradicionales.


 
En FELPEYU consideramos como espaciu primeru de divulgación de la nuestra música el de tola sociedá asturiana, pa la que va dirixíu'l nuestru trabayu y del que ye depositaria. Esto ye, considerámonos un elementu más del procesu de recuperación y dignificación de la cultura d'Asturies. 

En FELPEYU consideramos como espacio primero de divulgación de nuestra música el de toda la sociedad asturiana, a la que va dirigido nuestro trabajo y del que es depositaria. Es decir, nos consideramos como un elemento más del proceso de recuperación y dignificación de la cultura de Asturies.

No hay comentarios: