viernes, 12 de julio de 2013

Bandina La Curuxa



La Bandina La Curuxa son Iván, Nel, Carlos y Queco y xuntáronse va 10 años pa siguir faciendo lo que tola vida fixeren: disfrutar tocando música tradicional nes folixes y xuntances del país. 

La Bandina La Curuxa son Iván, Nel, Carlos y Queco y se juntaron hace 10 años para seguir haciendo lo que toda la vida hicieron: disfrutar tocando música tradicional en las fiestas del país. 



Los sos oríxenes pasen por delles bandes de gaites y grupos de baille y d’equí sacaron parte del so repertoriu amás de músiques de la tradición d’otres tierres, composiciones yá tradicionales y dalguna composición propia. 

Sus orígenes pasan por muchas bandas de gaitas y grupos de baile y de aquí sacaron parte de su repertorio además de música de la tradición de otras tierras, composiciones tradicionales y alguna composición propia.



Basándose nesti repertoriu dieron-y un toque propiu colos instrumentos que toquen: gaita, curdión, tambor, bombu y delles percusiones más, resultando una estraña combinación enllena de variedá, frescura y xuerga cola que lo mesmo disfruta’l qu’escucha que’l que-y peta baillar ensin parar.

Basándose en este repertorio le dieron un toque propio con los instrumentos que tocan: gaita, acordeón, tambor, bombo y otras percusiones más, resultando un extraña combinación llena de variedad, frescura y juerga con la que lo mismo disfruta el que escucha como el que le apetezca bailar sin parar.

No hay comentarios: