viernes, 5 de julio de 2013

Banda de Gaitas Castro Bérgidum



La banda  gaites Castro Bergidum fúndase'l 19 d'ochobre de 1991. Ta dirixida por Jose Manuel Pérez Castro en gaites y Oscar Doural López en percusión.

La Banda Gaitas Castro Bergidum se funda el 19 de octubre de 1991. Está dirigida por Jose Manuel Pérez Castro en gaitas y Oscar Doural López en percusión.



Dende la so fundación realizó más  de 600 actuaciones, ente les que pueden destacar: Campeones de la “Liga Galela de Bandas de Gaitas”, siendo la primer banda en llograr la puntuación máxima en percusión (25 puntos de 25) o’l Festival folklorico de Gimaraes (Portugal); amás foi la banda convidada na celebración del conciertu del 50 aniversariu de la Bagad Kevren- Alrè. 

Desde su fundación ha realizado más de 600 actuaciones, entre las cuales pueden destacar: Campeones de la “Liga Galega de Bandas de Gaitas”, ser primer Banda en lograr puntuación máxima en percusión o el Festival folklorico de Gimaraes (Portugal); además ha sido la Banda invitada en la celebración del concierto del 50 aniversario de la Bagad Kevren- Alrè.


Tienen publicaos dos discos: Nuevu Mileniu (2004) y 20 Aniversariu (2012).  El so repertoriu  básase en cantares tradicionales de la zona, composiciones propies y cantares de les naciones celtes afeches a la cultura gaitera del norte d'España.

Tienen publicados dos discos: Nuevo Milenio (2004) y 20 Aniversario (2012).  Su repertorio  se basa en canciones tradicionales de la zona, composiciones propias y canciones de las naciones celtas adaptadas a la cultura gaitera del norte de España.

No hay comentarios: