martes, 1 de julio de 2014

Bandes participantes nesta edición del Festival: Bagad Elven

El Bagad Elven ye una ramificación del Cercle Celtique de Elven, creáu en 1965  coles mires d'estudiar y caltener la cultura tradicional bretona incluyendo tamién una sección de danza bretona.Dende los sos entamos l'interés pola música foi bien importante. Dempués de too esti tiempu pasaron munchos músicos pol bagad, ente otros Alain -y Brun, Daniel Jegó…
La creación del Bagad foi efectiva en 1977 y yá na década de los 80 ingresó na federación bretona de bagadou na tercer categoría.


El Bagad Elven es una ramificación del Cercle Celtique de Elven, creado en 1965 con el objetivo de estudiar y mantener la cultura tradicional bretona incluyendo también una sección de danza bretona.Desde sus inicios el interés por la música ha sido muy importante. Después de todo este tiempo han pasado muchos músicos por el bagad, entre otros Alain Le Brun, Daniel Jegó…
La creación del Bagad fue efectiva en 1977 y ya en la década de los 80 ingresó en la federación bretona de bagadou en la tercera categoría.


Nel añu 1991 xube a segunda categoría, pero dempués d'unos años difíciles pol amenorgáu númberu d'efectivos el bagad decide baxar a la tercer categoría pa facilitar la entrada de nuevos músicos.
Nel 2001 celebren el so 25 aniversariu y el bagadig empieza a faer les sos primeres actuaciones.
En 2005 llanza el so primera CD, "Un dimanche matin à Elven".
Nel añu 2009 xube a segunda categoría y 4 años más tarde, en 2013, xube a la primer categoría que ye onde s'atopa anguaño.

En el año 1991 asciende a segunda categoría, pero después de unos años difíciles por el reducido número de efectivos el bagad decide descender a la tercera categoría para facilitar la entrada de nuevos músicos.
En el 2001 celebran su 25 aniversario y el bagadig comienza a hacer sus primeras actuaciones.
En 2005 lanza su primer CD, "Un dimanche matin à Elven".
En el año 2009 asciende a segunda categoría y 4 años más tarde, en 2013, asciende a la primera categoría que es donde se encuentra actualmente.


El Bagad céntrase en dos árees:
-    La formación a nivel del cantón, pa preparar a los futuros músicos, d'ahí la formación del Bagadig. Anguaño l'asociación cunta con unos 80 aprendices.
-    El prestar de tocar, con una preferencia polos conciertos, ye l'otru área pa'l grupu. El Bagad presenta'l so trabayu al públicu nos sos conciertos, participando en festivales y nos sos múltiples viaxes.  Estes salíes utilícenles pa financiar les actividaes del grupu (clases, compra de materiales…).


El Bagad se centra en dos áreas:
-    La formación a nivel del cantón, para preparar a los futuros músicos, de ahí la formación del Bagadig. Actualmente la asociación cuenta con aproximadamente 80 aprendices.
-    El placer de tocar, con una preferencia por los conciertos, es el otro área para el grupo. El Bagad presenta su trabajo al público en sus conciertos, participando en festivales y en sus múltiples viajes.  Estas salidas se utilizan para financiar las actividades del grupo (clases, compra de materiales…).

No hay comentarios: