viernes, 12 de julio de 2013

Bandina'l Tombo







La Bandina’l Tombo ñació cola intención de recuperar l'espíritu de los bailles que se facíen n’Asturies a la fin del sieglu XIX y a primeros del XX. Pa ello restolen y esqueiren n’archivos y cancioneros, y amás faen trabayu de campu, entrevistando a informadores que tocaron en bandes asemeyaes.

La Bandina'l Tombo nació con la intención de recuperar el espíritu de los bailes que se hacían en Asturias al final del siglo XIX y a primeros del XX. Para ello buscan en archivos y cancioneros, y además hacen trabajo de campo, entrevistando a informadores que tocaron en bandas parecidas. 


El repertoriu de la Bandina’l Tombo ta formáu por pieces a lo suelto (como la xota, el saltón, la muñeira, el son d’arriba, la xirandiya, la danza...) y poles nueves pieces a lo agarrao (la polca, el valse, la mazurca, el pasudoble...). Ye una música pensao pa baillar y divertise.

El repertorio de la Bandina'l Tombo está formado por piezas a lo suelto (como la xota, el saltón, la muñeira, el son de arriba, la xirandiya, la danza...) y por las nuevas piezas a lo agarrao (la polca, el valse, la mazurca, el pasodoble...). Es una música pensada para bailar y divertirse.




La Bandina’l Tombo fórmenla Pepín de Muñalén (Xiblata), Dolfu R. Fernández (Vigulín), Marga Lorences (Curdión) y David Casillas (Contrabaxo).

La Bandina'l Tombo la forman Pepín de Muñalén (Flauta), Dolfu R. Fernández (Violín), Marga Lorences (Acordeón) y David Casillas (Contrabajo)

No hay comentarios: