viernes, 5 de julio de 2013

Banda de Gaites Villaviciosa - El Gaitero







La Banda de Gaites "Villaviciosa-El Gaitero" nació oficialmente nel añu 1986. Dende entós  llevaron la so música per tolos  rincones d'Asturies y a numberosos puntos de la xeografía d'España, Europa y América, destacando la so presencia hasta en 7 ocasiones nel “Festival Intercélticu de Lorient”, Bretaña.

La Banda de Gaites Villaviciosa - El Gaitero nació oficialmente en el año 1986. Desde entonces llevaron su música por todos los rincones de Asturias y a numerosos puntos de la geografía de España, Europa y América, destacando su presencia hasta en 7 ocasiones en el "Festival Intercéltico de Lorient", Bretaña.

 
Anguaño ta formada por unes 25 persones estremaes en dos seiciones, gaites y percusión. El so direutor ye Martín Poladura ayudáu por Simón San José como  profesor de percusión. Ente los premios algamaos destaquen el 1º puesto na “Liga Galega de Bandas de Gaitas” nos años 2005 y 2006.

Actualmente está formada por unas 25 personas divididas en dos secciones, gaitas y percusión. Su director es Martín Poladura ayudado por Simón San José como profesor de percusión. Entre los premios conseguidos destacan el 1º puesto en la "Liga Gallega de Bandas de Gaitas" en los años 2005 y 2006.


 

No hay comentarios: